RSS
Welcome to my blog:) diharapkan dapat memberi manfaat kepada semua dan juga diri saya sendiri *peace*

Wednesday, July 1, 2009

amal islam....

first time kene tag

thnks kepad mereka yg rajin tag sye:
Aiza n Hawa

Peraturannya:

1. copy gambar amal islam dibawah. copy satu post ni pun tak pe. mudah dan menjimatkan mase. harapnye gitu...


2. kemudian pilih 10 org sahabat dan anda wajibkan mereka berbuat perkara yang sama. ingat! 10 orang tau! lagi ramai lagi bagus. terlebih? jangan melampau sudah. hehe

tapi masalah saya adlh semua yg sye kenal dh pun kene tag. jadi saya tak peduli, saya nak gak tag gak orang2 bertuah di bawah walaupun mereka dh kene tag (termasukla dua org yang telah mengetag saya =)). sori la ye pd mereka yg dh byk kali kene tag. heheheeeee
  1. aiza amierah
  2. hawa
  3. raihanah
  4. hasmah
  5. jijol
  6. haikal
  7. aishah raihan
  8. nabilah (bella)
  9. kak shu
  10. duha
sorila sekali lagi kepada mereka yg dh kene tag tp tetap gak sye tag kemu semua. jgn marahhh...

senyum2 la selalu OK!!! PEACE!!!!

2 comments:

cactus biru said...

weyh.saya xnak dah!
awak copy paste la sendiri ye~
hak3

farah said...

alaaaaa
sye letak je nme awk
dh x tau nk letak nme siape

Post a Comment

 
Copyright 2009 makhluk ciptaan-Nya Powered by Blogger
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress by Ezwpthemes